Summer Look for Street
Hello guys !
This is a beautiful place that I decided
to create awesome new images for my
new outfit.
What's better than a white Bershka
t-shirts and flax Cavalli shorts and my
new Bershka shoes ?
I think nothing .
In this place with this amazing
summer outfit and the sun kissing
you in the face,you feel like you're
in paradise.
I wish you a nice and successful day. :)
Zdravo svima !
Ovo je prelepo mesto za koje sam se
odlučio da napravimo odlične nove slike
za moj novi autfit.
Šta ima bolje od bele Bershka majce i
lanenih Cavalli bermuda i mojih novih
Bershka cipela ?
Ja mislim da ništa nije.
Na ovom mestu sa ovim neverovatnim
letnjim autfitom i gde vas sunce ljubi u
lice , imate osećaj kao da ste u raju.
Želim vam lep i uspešan dan. :)
![]() |
| Instagram:@zoranlifestyle Shirt/Majca/Bershka Shorts/Bermude/Cavalli Shoes/Cipele/Bershka Cap/Kačket/Alcott Sunglasses/Naočare/GFFerre Watch/Sat/Swatch |
![]() |
| Instagram:@zoranlifestyle |
![]() |
| Instagram:@zoranlifestyle |
![]() |
| Instagram:@zoranlifestyle |
![]() |
| Instagram:@zoranlifestyle |
![]() |
| Instagram:@zoranlifestyle |
![]() |
| Instagram:@zoranlifestyle Mail Contact : zoki.pk85@gmail.com |







Коментари
Постави коментар