Winter Outfit

Winter is finally here , and this cool
season makes it possible to play with
closet , combining clothes and creating
amazing winter outfits.
Today I wear Zara sweater, Bershka jeans,
Timberland shoes.
By the way , I absolutely love this look.
I absolutely love these pictures.
I shoot them on Hisar-Prokuplje-Serbia.
I think this place is incredibly inspiring.
I wish you a nice and successful day.

Zima je konačno tu , i ova kul sezona omogućava da se igrate sa ormarom ,
kombinovanjem odeće i stvaranje neverovatnog zimskog autfita.
Danas nosim Zara džemper, Bershka farmerice i Timberland cipele.
Inače, obožavam ovaj izgled.
Obožavam ove slike.
Slikao sam se na predivnoj lokaciji
Hisar-Prokuplje-Srbija.
Mislim da ovo mesto neverovatno inspiriše.
Želim vam lep i uspešan dan.
Instagram/@zoranlifestyle

Instagram/@zoranlifestyle

Instagram/@zoranlifestyle
Kapa/Cap/D&G
Naočare/Sunglasses/GFFerre
Džemper/Sweater/Zara
Farmerice/Jeans/Bershka
Cipele/Shoes/Timberland

Instagram/@zoranlifestyle
Jakna/Jacket/Jack&Jones

Instagram/@zoranlifestyle
Šal/Scarf/Zara
Sat/Watch/Swatch

Instagram/@zoranlifestyle

Instagram/@zoranlifestyle

Instagram/@zoranlifestyle

Instagram/@zoranlifestyle


Mail Contact: zoki.pk85@gmail.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

Volim Te... znaš ti! @zoranlifestyle

"A Piece Of Cake "

Fashion Police